Гарантія та Повернення

Гарантія та повернення товару.

1. Гарантія та сервісне обслуговування.

1.1 Наш магазин несе відповідальність за якість товару та завжди надає гарантію
1.2 Якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до нашого магазину або за телефонами, вказаними нижче:
38 (097) 975 42 00; 38 (063) 053 23 24; 38 (094) 949 38 18
1.3 Безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну здійснюється за умови дотримання правил експлуатації.

Гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  •  ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  •  пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  •  пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Гарантійний ремонт не проводиться у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний номер стертий або пошкоджений і не може бути встановлений;
  • якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

2. Повернення товару

2.1. Товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
2.2. Щоб обміняти або повернути товар належної якості, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • збережено заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин, не може бути вами використаний за призначенням, за умови, якщо він не використовувався та збережений його товарний вид, споживчі властивості, пломби.

2.3. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню).

  • Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом повернення та обміну не підлягають.